"Onze diepste angst is niet dat wij ontoereikend zijn.
Onze diepste angst is dat wij mateloos krachtig zijn.
Het is ons licht, niet onze duisternis, dat ons het meest beangstigt.
We vragen onszelf af: "Wie ben ik om briljant, prachtig, getalenteerd en fantastisch te zijn?"
Maar eigenlijk: Wie ben jij om dat níét te zijn?
Je bent een kind van God.
Jezelf klein houden dient de wereld niet.
Er is niets verlichts aan jezelf kleiner maken, zodat anderen zich niet onzeker voelen in jouw aanwezigheid.
We zijn allemaal bedoeld om te stralen, zoals kinderen dat doen.
We zijn geboren om de glorie die in ons is tot uitdrukking te brengen.
Die glorie is niet slechts in enkelen van ons aanwezig; zij leeft in ieder van ons.
En wanneer wij ons eigen licht laten schijnen, geven wij onbewust anderen toestemming hetzelfde te doen.
Wanneer wij bevrijd zijn van onze eigen angst, bevrijdt onze aanwezigheid automatisch ook anderen."
Tekst van Marianne Williamson
Data van de geplande ontmoetingen:
juni:
woensdag 17 juni - Nieuwe energie (12:30 -16:00 uur)
zondag 28 juni - Ruimte innemen
juli:
zondag 5 juli - Wat zie je wanneer je stilstaat?
woensdag 8 juli - Tekenen vanuit je onbewuste
Reactie plaatsen
Reacties